FRÅGOR!

Av Wilma
1:Vad skulle du köpa om du fick 60.000 euro? Jag skulle köpa Ponny,En till hund,en till kanin,Ipad och system kamera!
2:Säg hela ditt namn? Felicia Rebecka Erika Hemmälin
3:Visa en bild när du var liten? Kmr i nästa inlägg!
4:Tror du att jag har mer frågor nu? JO!
5:Favo häst/hästar? Adde,Celtic,Bon-Bon,Safira,Candela,Nelly och Arrow
6:Favo färg? Rosa,Svart och Brun
7:Favo maträtt? Oxfilé med grillsmör och pommes
 
Av Stina
1:Visa hur din medryttar häst ser ut? Hon är på min header!
2:Visa hur dina djur ser ut? kmr också i nästa inlägg!
3:Favorit land? FINLAND!!! och Turkiet och USA!
4:Trivs du i skolan? Ja!
5:Är du duktig i skolan? Jao!
6:Vrf ville du börja blogga? Vet ej!
 
Av Anonym
Gör en room tour? Nja jag kan visa bilder i nästa inlägg!
Hur gammal äru? 12,fyller 13 i December!
 
Det var alla frågor.  Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0