Ska försöka blogga varje dag!

Som rubriken säger!!! Idag!!! Ja idag har det varit en knäpp dag!!! Först for jag till Madde.Och då bakade vi kladdkaka,såg på solsidan och spelade alfapet! Sen skulle vi cykla till Ytterby viken.Det gick inte så bra,när vi över halva väggen så ramlar Madde med cykeln.Hon river upp fram sidan av stor tån! och det blödde ganska mkt.Så vi cyklade hem till Madde,och sen kom hennes mamma och vi åkte till Akuten.Och sen hände inget mer... På torsdag ska jag till Eckörö på Diggillo!!! Kommer bli roligt.Sen på fredag kommer kanske Madde och sover över och sen på lördag ska kanske Madde följa med mig till Swe!!!!!!!! Det blir askul.Vi ska såklart till HOLLISTER!!!! Men som sagt så ska jag blogga på lördag om jag hinner :D Men vi ses!!!!!

Kommentarer
Postat av: Wilma

haha gårä bra?

2013-07-12 @ 18:38:23
Postat av: Anonym

när ska du blogga?

2013-08-06 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0